גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

מרתון גיא מינטוס טריו - ספר השירים הישראלי הגדול

ארכיון תאריך: 23 יולי 2022

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00 מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות.
מועדון שבלול מתרגש לשוב ולארח את הטריו של גיא מינטוס והפעם למרתון מוסיקלי של שלושה ערבי רזידנסי קסומים. מסע מרתק בין העולמות המוסיקלים השונים אליהם סקרנותו של מינטוס הכל כך רב גוני הובילה אותו בשנים האחרונות, מבט רטרוספקטיבי מסכם על יצירת הטריו תוך שהם שבים ומחדשים ומרעננים ומפתיעים.  צפו לשיא חדש בסיפור האהבה בין מינטוס והקהל.

זהו המופע השלישי במרתון המיוחד. המופע יוקדש כולו למוסיקה ישראלית ויכלול בתוכו קלאסיקות של ספר השירים הישראלי הגדול ואף יצירות מקוריות מאת מינטוס. בתקופת הקורונה החל גיא בתוכנית הלייב שבועית אשר הובילה לצלילה והעמקה בסטנדרטים הישראליים מסשה ארגוב ועד זוהר ארגוב, דרך דמויות כמו נעמי שמר, שלום חנוך, אביהו מדינה, מתי כספי יהודה פוליקר ועוד. צלילה זו אף תועדה באלבום סולו כפול בשם The Great Israeli Song Book. בערב מסכם זה הקלאסיקות הישראליות יקבלו לראשונה את הטיפול המורחב של הטריו ולצידן, תבוצע המוזיקה המקורית של מינטוס. מוזיקה אשר בוראת עולם קסום בו השפעות שונות מתערבבות זו בזו ומסופר סיפור ישראלי אישי וייחודי.
 
זה מה שהיה לניו יורק טיימס לומר על המוזיקה של מינטוס:
מינטוס משלב תמהיל השפעות ממקאם ערבי, מוזיקה יהודית, גרובים מרחבי העולם והארד בופ קלאסי בחסד עליון ובנדיבות כאילו הם כולם מגיעים מאותו המקום. גיא מינטוס הוא פסנתרן וירטואוז, מלחין פורה ופרפורמר כריזמטי, זוכה פרס לאונרד ברנשטייןЧ וЧפרס מלחין הגЧאז הצעירЧ של איגוד המלחינים האמריקאי  ASCAP . יצירותיו הוזמנו בין היתר עי התזמורת הקאמרית הישראלית, התזמורת הסימפונית ירושלים, תזמורת המלחינים האמריקאית ותזמורת ירושלים מזרח ומערב.

גיא מינטוס - פסנתר ושירה, אורן הארדי - קונטרבס, יונתן רוזן - תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter